Vàries coses

divendres, 22 d’agost del 2008

Avui em ve de gust escriure sobre diversos temes i la millor manera de fer-ho és d'un en un.

A finals de mes és el meu aniversari i per celebrar les dues dècades de la meva existència estic preparant una de bona. En què consistirà? Un cop hagi passat ja deixaré aquí mostres i una explicació de com va anar tot. De moment he enviat un mail a les persones que sé que fan un ús diari d'Internet i he intentat contactar per telèfon amb les persones que estan allunyades del món virtual ple de comunicacions i informació que és Internet. Tot i que tal com veig el panorama potser ho retrasaré perquè siguem més. Com sempre improvisant sobre coses ja pensades.

______________________________________________________

Estimat diari, avui és el dia. Després de tot aquest temps viscut al teu costat, avui tindré prou valor per fer el que ja fa temps que tinc al cap però no m’atreveixo. M’imagino com serà l’escena però no sé si tot succeirà tal com m’ho penso o hi haurà alguna sorpresa. Esperaré a que estiguem sols per dir-ho tot, espero que se’m presenti una bona ocasió i que el valor i la sort m’acompanyin. Et deixo, ara l‘aniré a veure-la quan torni ja t’explicaré com ha anat.

Sí, ja ho he fet però no estic segur de com hem acabat per això t’ho explico i també perquè ja t’havia dit que t’ho contaria tot el pròxim cop. Veuràs, la cosa anava molt bé, estàvem sols a la meva habitació, m’ho estava passant molt bé quan de sobte ha començat a sonar “Eyes on me” i ja em veus a mi dient-me que aquesta és la millor ocasió per fer-ho. M’he acostat a poc a poc, mirant amb molta tendresa la blancor del seu cos i la lluentor de la seva mirada, i he sentit l’escalfor que desprenia (he suposat que seria a causa de la meva proximitat i això ha estat com una premonició que m’aniria bé) i li he posat una mà a sobre. Llavors, reunint tot el meu coratge, li he dit, amb tot l’amor que pot transmetre la meva veu, les paraules que em dictava el cor: “Saps, fa força que ens coneixem i no saps fins a quin punt m’ho has fet passar bé. Fa temps que et vull dir una cosa però estic tant bé amb tu que mai sé com dir-t’ho; t’estimo molt, vull compartir la meva vida amb tu, sé que mai coneixeré ningú que es pugui comparar amb tu. T’estimo molt, moltíssim, amb bogeria”.
Segur que penses que m’ha respost amb paraules però no; s’ha quedat callada. Potser pensaràs que no sabia que dir-me o que li feia tall contestar-me però aquell silenci... aquell silenci, l’amor i la tendresa que desprenia deia més que totes les paraules que hagués pogut pronunciar. No et pots imaginar fins a quin punt estimo la meva estimada consola; la meva xicota.

______________________________________________________


Després d'aquesta xorrada d'història, totalment prescindible però que ja feia temps que em rondalla pel cap i em feia gràcia, passo a explicar-vos que la idea que us vaig comentar de fer un bloc de música l'he tirada endavant i ja té tres entrades, la primera de les quals és explicativa, si el voleu veure només heu d'entrar a: Música i punt.

Una altra idea que vaig comentar va ser de re publicar una fanfic de Harry Potter que vaig començar a escriure fa tres anys en plena etapa pottèrica i en uns moments que em van fer canviar i sentir-me molt bé però que ja formen part del meu passat. Segurament la penjaré de nou però voldria saber que us sembla millor (es nota que sóc indecís i m'agrada saber el que pensa/creu la gent?): la penjo aquí o en un bloc nou?

______________________________________________________

Ah! Per acabar una última cosa: aquesta entrada tant diversa i amb alguns punts de friquisme ja s'ha acabat.

2 Comments:

theSpiritOfswiM ha dit...

pues yo tambien ablare por partes.

ke ya veurem si la teva 'festa' es tant bona com dius... temps al temps.

ke la histurieta me la creia fins ke dius ke va sonar 'Eyes on me'. Impusibla una cançó en angles ala teva habitació... s'autodestruiria (l'abitació) ejem ejem

ke possis el ke et dongi la real gana al teu bloc i no demanis permis, i ke no cal ke facis mes blocs ke amb un ya niá prou.. . no es un fotolog axó... i pots pusar tantes entrades com vulguis al dia... ja'stá dit

y ka ja tinc bloc y primera entradeta... apa!!!

PD: sóc el Rafa pèr si no u abies nutat

Omega ha dit...

A poc a poc et respondré *-x-*swimmer*-x-*, la festa estarà molt bé o almenys per haver estat ideada per mi.

Aquesta cançó la tinc al MP4 i l'he escoltada més d'un cop a la meva habitació sense casc de seguretat. No has pensat que podria entrar per la finestra la cançó?

Ok faré el que voldré tot i que encara no sé que serà.

El teu blog tira'l endavant i sort!

Vagi bé!!