Punt i apart

divendres, 31 de juliol del 2009

Si mireu l'entrada que hi ha abaix veureu que parla del primer anyet d'aquest blog i que faig una valoració molt general. Avui escric una entrada que ja fa molt de temps que la tinc al cap (des de l'abril més o menys) però que, per diversos motius que no sóc capaç d'explicar, s'ha anat endarrerint fins ara. La veritat és que no tenia clar que us diria (i segueixo sense saber-ho) però no vull que passi més temps ara que m'he decidit i que trobo que és el dia apropiat. Segurament us deveu estar preguntant de què parlo; la resposta és molt senzilla: esteu llegint l'última entrada d'aquest blog.

Ara que ja ho he dit no puc anar-me'n per les branques i em toca ser franc i parlar clar i català. Per què tanco el blog? Segurament té a veure amb el perquè el vaig obrir: per marcar un abans i un després en la meva vida, una "senyal" visible d'un canvi. En els últims mesos la meva vida ha canviat força, sé que alguns dels que esteu llegint això (o que pot ser que ho llegeixen) sabeu de que parlo i també sé que en algunes ocasions he fet un ús no massa correcte d'aquest espai meu (com en l'entrada on la Tamy va comentar per últim cop -fa més de tres mesos i després d'estar més de 2 mesos sense deixar cap comentari- i que més d'un va comentar) per aquests motius crec que faré el que se'm dóna més bé: deixar-ho enrere. No desapareixaré, seguiré comentant en alguns blogs però aquest no l'utilitzaré més per dir el que vull. Voldria acabar amb el toc musical que han tingut algunes entrades però sense repetir cap cançó.

Títol: Entérate ya!
Grup: El sueño de morfeo
Àlbum: Nos vemos en el camino


"Tengo que empezar de nuevo, quiero empezar de cero"

Títol: L'últim show
Grup: Whiskyn's
Àlbum: Souvenirs


"Fóra més senzill no voler entendre que és moment en què hem de saber prendre l'avui i fer-lo demà"

Abans d'acomiadar-me del tot només voldria demanar que si més d'un cop heu visitat el meu món i us ha agradat em deixeu un comentari, no cal estar registrat per fer-ho, m'agradaria saber que esteu aquí al cap i a la fi en aquest blog he deixat un bocí de mi.

"Los amigos perdidos... Los sueños desvanecidos... No los olvidéis.

8 Comments:

Omega ha dit...

Les respostes als vostres comentaris les faré aquí a mida que vegi la notificació al correu electrònic.

Ei Éfride!

La veritat és que volia escriure una carta (sí, una carta, no una història) que anunciés la fi del món. De fet volia que aquell text fos l'anunci del que he dit ara: la fi d'El meu món.
Vaig suportant la calor com puc per sort aquesta setmana han vingut a ficar-nos aire acondicionat al menjador i s'està més fresc :P
Sé que tinc pendent de llegir l'última entrada que has escrit però avui ho faré que el poc que he llegit pinta bé ;)
Cuida't molt!


Moltes gràcies a tots els que m'heu estat llegint i algun cop m'heu deixat un comentari. Cuideu-vos molt i que la sort i la felicitat us somriguin.

none ha dit...

Doncs comento, ja que jo, tot i que feia poc, em passava pel teu blog i sí que m'agradava. Trobo que eres un dels pocs que són realment sincers al seu blog, i això és un factor important, que dóna un aire més... "humà" a tot aquest món virtual.
I bé, doncs em despedeixo i et desitjo també sort. Estaria bé que un dia tornessis a fer-te veure't per aquí, explicar una mica més de tu.

Omega ha dit...

Gràcies pel comentari, Nine (saps, m'agrada més així que no pas Nine_life's), i pel que has dit. M'ha fet il·lusió el que comentes d'humà i sincer perquè des del primer moment volia mostar-me tal com sóc i per mi el blog era un lloc personal on compartia idees, pensaments, històries, cançons, vídeos, etc. amb tot aquell que s'hi passés, com ara tu.
Em retiro d'aquest blog però sé que no desapareixeré d'aquesta xarxa. Fins a la pròxima!

Omega

Éfride ha dit...

Ostres, m'has agafat per sorpresa. No m'esperava això tant de sobte.

Estic completament d'acord amb nine pel que fa a que el teu és un bloc sincer, el d'algú que vol expressar-se. M'ha agradat molt tenir l'oportunitat de llegir-te, i espero poder seguir-ho fent a través de comentaris...

Et desitjo que la nova etapa que comencis sigui molt bona per a tu(i que aviat trobis a faltar això d'escriure al bloc i que n'obris un de nou si és que no vols continuar amb aquest 8-) )

Una abraçada!

Omega ha dit...

Gràcies pel que has dit Éfride. Sí ja m'ho pensava que us agafaria a tots per sorpresa però com ja he dit en l'entrada fa mesos que ho tenia al cap, de fet quan et vas crear el nou blog em va fer gràcia perquè estava pensant de fer-ho i veig que una de les "blogger" que segueixo ho ha fet.

Sobre la sinceritat et dic el que li he dit a la nine, no veig perquè no hauria de ser jo mateix en un espai personal. No et preocupis que tindràs l'ocasió de llegir-me si vols ;)

Jo també espero que em vagi bé i la veritat és que en aquest blog no publicaré cap més entrada però aquest món dels blogs m'ha agradat i no penso desaparèixer ;)

Salut i amor!

Omega

theSpiritOfswiM ha dit...

podria dir... no se ke dir, m´has deixat sense paraules.... pero seria mentida xD

axi ke molt be!!! al estilo Albert, como llevas aciendo desde hace muchos muchos años. Apaga y vamonos!!!

Te deseo suerte en el camino ke hayas elegido! de corazón, y ke sepas ke si me kieres incluir en ese camino yo estare dispuesto a entrar sin condiciones y con buen corazon.

dew

Omega ha dit...

Ai theSpiritOfswiM! Anem per parts.

La carta de "S'acosta" és totalment inventada, tant pel que conta, com pels noms i el món.

Si no t'he sorprès amb aquesta entrada t'haig de dir que tu sí que ho has fet. Ja ho vaig dir quan vaig "deixar" Stop 'n' Play "és trist el meu estil" i segurament també és covard però així és com sóc: imperfecte, com tots.

Em dóna la sensació que l'últim paràgraf no et refeixes al blog si no a la vida no virtual i si és així crec que ja saps que en penso. Gràcies per desitjar-me i per tot!

Una abraçada i ja ens veurem!

Omega (o si ho prefereixes Albert)

PD: A mig respondre m'ha vingut la idea per un microrelat que he escrit abans d'acabar de respondre't.

none ha dit...

Per cert, ja que has deixat el blog et diré un "secret":
Tenim una amistat en comú :D