Diumenge de festa

divendres, 5 de setembre del 2008

Amb l'anterior entrada deia que començava els 20 però per motius de feina (per part meva no ja que no treballo) ho vaig celebrar amb els amics l'endemà. Recordo que un amic em va dir pel març "Albert, este año cumples 20 años tienes que hacer una fiesta que cuando nos acordemos digamos el Albert es el puto amo" i jo vaig dir que faria el que podria. La veritat es que des de desembre tenia una idea al cap i tot i el pas del temps la idea no em fugia del cap. Al final vaig decidir invitar a tots els amics que tinc (els que només he vist un cop o cap també) a la meva festa sense dir-los en que consistiria, només sabien l'hora de començament i sobre a quina hora acabaria el que tenia en ment però amb la possibilitat d'allargar-ho. Què tenia pensat? Això:



Sí! Tots al karaoke (crec que dels 12 que vam ser només un hi havia estat amb anterioritat) de 7 a 10 per a nosaltres sols i després s'hauria de compartir amb la gent que hi anés. Només es pot descriure de magnífic; tothom va gaudir de la festa!! Com era d'esperar vaig estrenar l'escenari cantant el "Bon dia" de Els pets perquè al cap i a la fi era un bon dia ;) La gent em va fer cas i van dur camares de foto i de video per immortalitzar les destroces que vàrem fer (la meva destroça individual de "La rosa de los vientos" és digne d'una exposició) però sobretot lo bé que ens ho vam passar. Per mi només va haver-hi una pega algunes de les millors amigues que tinc no van poder assistir-hi però si Déu vol ja vindran el pròxim any.



L'any passat no em vaig atrevir a convidar a tots als meus amics però aquest cop, tot i que sí ho he fet, els que no vaig invitar l'any passat no han pogut venir però tot i així formen part de "la meva gent" i tinc la sort que comparteixen el camí amb mi. La lletra de la tornada fa bastant per aquell dia i també és una veritat objectiva perquè "tinc la sort de no viatjar sol".

5 Comments:

Tamy ha dit...

Vaya foto! jaja bueno fué uno de los mejores momentos de la noche, pero no te perdono que nohayas puesto alguna foto de mis imprescindibles! jaja Sin ellos las risas no hubieran sido las mismas ;) Una fiesta genial e inolvidable, que más quieres?!
No creo que puedas superar esta fiesta eh, ademas a quien le importan los 21?! Si cada vez queda menos para los 30?!?! A partir de ahora en vez de felicitaciones deberíamos darnos el pésame... en fin, a ver que tal la semana que viene!
Acuerdate de que el amrtes volvemos al BFN!

Anònim ha dit...

quin cumple noi jajaja
jo fa anys que vaig perdre les ganes de celebrar
no se perqué pero em poso depre cuan es el meu cumple i no es perque em faig gran, pq encara soc molt jove!
penso que es pero un altre motiu que no tinc molt clar
en fi
una vegada vaig anar a un karaoke pero hi habia massa gent y va ser una mica pal
petons

felicitats!!

Omega ha dit...

Tamy ja ho pots ben dir que va estar requetebé (modèstia a part)i que ja ens comencem a fer grans.
Dels imprescindibles, si són els que m'imagino, crec que no surto en cap foto amb tots ells. Igualmentaquí surten els friquis amb qui vaig més xd

Mamba negra, no et pensis que he celebrat molts aniversaris dels últims 10 anys (i pot ser que més) aquest és el segon que el celebro amb els amics i l'any passat va ser sopar i cine. Si pots probar d'anar a un karaoke fent una reserva amb els teus i ja veuràs que bé t'ho passes ja que he llegit que t'agrada cantar.
Un es fa gran quan deixa de tenir il·lusió i es sent gran l'edat del DNI no compta pel que fa a l'esperit. Per cert, Gràcies!

Vagi tot molt bé!!

theSpiritOfswiM ha dit...

eiiiiiiiiiiiiiii!!! ke fui yo kien te lo dije!!! jajajaja ¿verdá?

jaja y yo ya habia estado alli...

weno weno tampoc era para llamarte el puto amo... kizas otro dia

lastima el alargamiento ke no me gusto. de todas formas te felicito, no por tu cumple sino por lo que preparaste

Anecdota: ningu viatja sol

PD: ¿me invitaras pa la proxima?

theSpiritOfswiM ha dit...

oye ke digo ke se nota ke no keria salir en la foto ¿no? no habia otra jusjus ke no salgooooo jeje

¿kienes son los imprescindibles? no lo entiendou