Meme de la Felicidad

dilluns, 29 de setembre del 2008

No fa gaire ja vaig penjar un test aquí i avui ho torno a fer. El que més gràcia em fa d'aquests tests són que sempre s'han fet per mail (o almenys que jo sàpiga, que fa poc que estic pel món dels blogs) i ara que ja no me n'envien al correu els rebo aquí.

Per si algú es pregunta qui m'ha nominat li vull dir (assenyalant amb un dit acusador xd) que la culpable és la Tamy (Equivocaciones varias) però en part també és meva perquè em costa resistir-me als tests.

Les regles són poques i molt senzilles:

- Triar sis petites coses que et facin feliç.
- Posar un enllaç a la persona que t'ha triat.
- Escriure les regles en el teu blog.
- Seleccionar sis persones per a seguir aquest desafiament.

Oi què són molt senzilles? Doncs jo la primera de totes la modificaré. Per què? Molt senzill, considero que la felicitat és una paraula major que només es pot utilitzar en molt poques ocasions ja que costa molt ser feliç a no ser que ho equiparis a estar content. Potser això que dic és una paranoia però és tal com ho veig i per això triaré coses (del present i potser alguna del passat però que em ve fortament al cap) que em fan dir que avui ha estat un bon dia o que val la pena seguir endavant:

1. Una bona conversa al msn. (Sé que em connecto poc al msn però recordo grans moments al msn que em dibuixaven un somriure d'orella a orella per una bona conversa encara que fos normal o sense res d'extraordinari; només cal que hi hagi caliu.)

2. Unes riallades amb els amics mentre fem conya i ens ho passem bé.

3. Una estona de pau i tranquil·litat sense que ningú (ni els meus problemes) em destorbin.

4. Saber que la gent es recorda de mi i/o que compten amb mi alhora de fer plans.

5. Abans d'anar a dormir sortir al balcó i respirar la nit amb l'esperança de veure més d'una estrella i la lluna.

6. Escriure algun text que consideri que m'ha quedat bé. (Això ho faig menys del que voldria perquè com em passa amb quasi tot, no trobo el moment.)

Si recordo bé ara és quan haig d'escollir a sis persones perquè decideixin si volen continuar la noble tasca de fer rular aquest desafiament per aquest món bloguià. Els elegits són:

Éfride de In the curve of the Moon
Tyna de El llibre sense tinta
Natàlia de Millor si plou
Uruki4 de La vida d'un català otaku
Clad de Un món en un segon
Mamba Negra de Sola con mi desesperación II

Com ja sabeu no teniu perquè fer-ho això sí, continueu endavant amb els vostres blogs ;)

PD: Per cert, què vol dir el títol? :$ Vaig beure de la felicitat? :$:$

4 Comments:

Omega ha dit...

Una cosa les respostes al vostres comentaris les escriuré demà que se m'ha fet tard per aixecar-me per anar a la uni i no puc dir que al matí estigui gaire despert.

Bona setmana a tots i totes!!

theSpiritOfswiM ha dit...

no et distreguis ala uni!!!

Omega ha dit...

Doncs sí Tamy el poema l'hauria de llegir cada dia al aixecar-me tot i que serà millor que me'l llegeixi al tornar del a uni xd Sobre el Rafa... (8) això amic meu només ho sap el vent, escolta la resposta dins el vent (8)

Hombre Rafa! Consideres que he millorat?! A veure si el pròxim ja el consideres ben fet. No sé, per arribar a algun lloc primer has de sortir de casa.

Gràcies Éfride pel comentari. La veritat és que el tema també es molt meu (per alguna l'he escrit ara, no?) i no sé on em portarà.
No tens res a agraïr-me i sobre la meva última entrada... crec que no va quedar massa clar i en part és el que volia perquè no es referia només a mi i no la volia molestar de cap manera. Igualment quan un parla de coses íntimes/privades/molt personals sempre costa saber que dir. Jo ja t'ho vaig dir, segurament fotré la pota però no vull callar :$
Sí, t'he agregat però el meu horari sol ser nocturn tot i que ara amb l'horari escolar... no sé quin serà ;)

M'alegra que t'hagi agradat el poema però una cosa, Tyna, no t'has de disculpar per no passar-te pel bloc que no estàs obligada. Moltes gràcies pels comentaris! ;)

Moltes gràcies cassperdut pel comentari i per haver-me agregat a la teva llista de blocs jo faré el mateix ;)

Gràcies a tots i totes pels vostres comentaris!!

Molta sort i felicitat en la vida!!

Tamy ha dit...

Al final lo hiciste :) no como el Rafa ¬¬ xD

Me quedo con tu momento nº5, pero con un cigarro en la mano, of course.
El título es medio en inglés, Me-me (en plan yo-yo) atodos estos test blogueriles se les llaman así, seguro que te encuentras mas de un Meme por estos lares.

:P